איך לעצב את המטבח שתמיד חלמתם עליו

אם עברתם לדירה חדשה לאחרונה, או עשיתם שיפוץ בבית, כנראה שעלה במוחכם המחשבה על איך לעצב את המטבח החדש שלכם. מטבח הוא חלק מאוד

מרכזי בבית ועבור אנשים מסוימים הוא יכול להוות גם חלק הכי משמעותי בבית.

רכישה של מטבח חדש יכולה גם לשדרג את הדירה שלכם מקצה לקצה.

לפעמים מספיק אפילו רק להחליף את המטבח שלכם כדי לראות בית שונה לחלוטין ולהוסיף לכם משב רוח נעים לבית שלכם.

לכן המשימה הבאה שלכם היא לעצב את המטבח שתמיד חלמתם עליו, איך עושים זאת?

 

תקציב זה חשוב

כאשר אתם עומדים בפני שיפוץ או הקמה של מטבח חדש, שימו לב לתקציב שעומד בפניכם. מטבחים מודרניים מעוצבים עלולים לעלות לכם לא מעט, אך לרוב זה מאוד שווה את זה. חשוב שתבינו כמה כסף אתם מוכנים להשקיע במטבח חדש ולחשוב מחוץ לקופסא איך הוא יכול להיות שונה ומיוחד ממטבחים של אחרים.

ללא תקציב, תוכלו למצוא את עצמכם מתאהבים במטבחים יקרים מידי ואז לחוות שברון לב ממחיר המטבח. אם לא תקבעו תקציב מוגדר מראש, יהיה לכם הרבה יותר קל להתפזר, הרבה יותר ממה שתוכלו לבזבז. כיום יש מגוון רחב מאוד של מטבחים בתקציבים גם נמוכים יותר, אז אל דאגה, תקציב לא אומר התפשרות על האיכות והעיצוב.

 

סגנון וקו עיצובי

לכל אחד יש את הסגנון והקצב העיצובי שלו. אם יצא לכם להתעניין בכמה מטבחים, כנראה שראיתם שהאופציות העומדות בפניכם הן לא מעטות. עיצוב של מטבחים זה כבר מזמן לא מה שהיה פעם, והיום יש קווים שונים של סגנונות ותוכלו למצוא בשוק מטבחים בשלל עיצובים.

אם אתם רוצים להיות מאוד ממוקדים ולא לבזבז זמן מיותר, מומלץ לבחור סגנון עיצובי שמתאים לכם. תחילה מומלץ לבחור קונספט שלפי זה תעצבו את המטבח שלכם, גם אם יש לכם פנטזיה בראש. כך תוכלו לקבל השראה ממגוון גדול של מטבחים ויהיה לכם פשוט יותר לפתח גם רעיון שרץ אצלכם בראש.

 

מקומות אחסון

מטבח מכיל כל-כך הרבה דברים, החל מכלי מטבח, סכ״ום, צלחות, קערות, מחבתות, ואפילו לא התחלנו לדבר על כל האוכל והסירים שנצטרך בסופו של דבר לאחסן בו. מקום אחסון הוא מאוד מאוד חשוב בעיקר במטבח ומשום מה, מרגיש שאף פעם אין לנו מספיק מקום אחסון.

אז הגיע הזמן להחליט שהמטבח הזה יהיה שונה ולהתאים את המטבח לצרכי האחסון שלכם ושל הבית וכך למנוע בעיות אחסון בעתיד. קחו בחשבון גם מצבי קיצון ותהיה מוכנים לכל תרחישי אחסון גם לדברים עתידים שיהיו. זכרו שמטבח כבר קיים, יהיה יותר מסובך להוסיף לו מקומות אחסון מה שישאיר אתכם עם האחסון הקיים.

 

לסיכום

תכנון של מטבח חדש צריך להיות מתוכנן לפרטי פרטים, כמו למשל תקציב, סגנון עיצובי וכמובן מקום אחסון. הגשימו את הפנטזיות שלכם אך שמרו על ראש פתוח לרעיונות הנפלאים הקיימים כיום בשוק. תתחדשו!

כיסאות בר

 

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

הכנת התיבול לבשר

הכנת התיבול לבשר

תיבול הוא מרכיב מכריע בעולם הקולינריה, במיוחד בכל הנוגע להכנת מנות בשריות. השילוב הנכון של עשבי תיבול, תבלינים ומשפרי טעם…
החשיבות שבעיצוב - כך תעצבו את מגש האירוח

החשיבות שבעיצוב - כך תעצבו את מגש האירוח

כשזה מגיע לאירוח אירועים, בין אם מדובר במפגשים ארגוניים, חתונות או אירועי חברה, עיצוב מגשי האירוח משחק תפקיד חיוני ביצירת…
למי צריך להציג את האישור לפטור ממס הכנסה?

למי צריך להציג את האישור לפטור ממס הכנסה?

רבים הם האנשים שאינם מכירים את זכויותיהם. כל אדם שנפצע או חלה יכול להיות זכאי לפטור מתשלומי מס הכנסה. כיצד…
4 הדברים שחובה לשים עליהם דגש בעת עיצוב מסעדה

4 הדברים שחובה לשים עליהם דגש בעת עיצוב מסעדה

פתיחת מסעדה היא חלומם של שפים רבים בתחילת דרכם שרוצים לקדם את עצמם מבחינת הקריירה והתדמית, לקבל מקום של כבוד…
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם