הדברה במסעדה ובבתי קפה – מה חשוב לדעת עליה?

עומדים לבצע הדברה במסעדה או הדברה בבית קפה? מאחר שאתם ממש לא מעוניינים להלחיץ את הלקוחות שלכם, כדאי לדעת כיצד מתבצעת בעצם הדברה במסעדות ובבתי קפה.

שמעתם למשל על הדברה סמויה? בואו נדבר על זה.

אין ספק, הלקוחות שלכם רוצים להנות ממנות אוכל איכותיות במיוחד, שעליהן הן ידברו במשך חודשים. במה הלקוחות שלכם לא מעוניינים? הלקוחות שלכם לא מעוניינים במזיקים אשר מסתובבים להם בין הרגליים, לא משנה אם מדובר בעכברים, תיקנים, נמלים או בכל מזיק אחר. בכל מקרה שבו המסעדה מותקפת על ידי טרוריסטים כאלו כמו תיקנים, אתם חייבים לטפל בזה כמה שיותר מהר. במקרים של הדברות במסעדות, יהיה מומלץ להשתמש בשיטות כמו הדברות סמויות למסעדות ובתי קפה. הנה כמה דגשים חשובים לגבי הדברות סמויות למסעדות ובתי קפה.

 

הדברה מקצועית על ידי מדביר מוסמך למסעדות

מה היא הדברה מקצועית וסמויה מן העין למסעדות ובתתי קפה? בעוד שבבית ניתן להדביר באמצעות כל מיני חומרים ושיטות, במסעדה צריך להדביר בצורות אחרות. מצד אחד, אתם לא רוצים לסגור את העסק בכדי להדביר את המקום, מה שיוביל אתכם לאבד פרנסה. מצד שני, אתם גם לא מעוניינים להדביר את המסעדה בזמן שהלקוחות שלכם נמצאים בה. האם יש גם צד שלישי? כן, יש.

מצד שלישי, חשוב לזכור שהלקוחות שלכם לא מעוניינים להיתקל בכל מיני פגרים של מזיקים במסעדה. לא על הרצפה, לא על הקירות ובטח שלא חלילה במזון. אם כך, כיצד אפשר בכלל לבצע הדברת מסעדות אם זה כל כך מורכב? אתם מוזמנים להכיר את שיטת ההדברה הסמויה מן העין אשר מתבצעת באמצעות קוביות ג'לי.

 

מה הן קוביות הג'לי שעשויות רעל, כיצד עובדות?

קוביות הג'לי שבהם משתמשים, הן למעשה קוביות של רעל את הקוביות האלו מומלץ לפזר בכל מיני מקומות אסטרטגיים במסעדה. תוכלו לפזר קוביות רעל מתחת לתנורים, מאחורי מכונות הקפה, בתוך ארונות האחסון, במחסן ועוד.

ומה יקרה כאשר המזיקים ינגסו מקוביות הרעל? הם "יזכו" לתקופת "קורונה" משלהם. כמובן שלא באמת קורונה, אבל ברגע שמזיק מסוים נוגס בקוביית הרעל, הוא הולך מיד לקן שלו. בקן נמצאים שאר המזיקים והם מיד נדבקים מהמזיק שנגס בקוביית הרעל. אם כך, זו מעין מגפה כזאת שקוטלת את קן המזיקים במקור שלו – בבסיס. זו הדרך הכי מומלצת עבור הדברת מסעדה.

 

מה כדאי לדעת לפני ביצוע הדברת מסעדות ובתי קפה?

עומדים לבצע הדברה מסעדה או הדברות בבית קפה? אנחנו ממליצים קודם כל לבצע השוואת מחירים בין מדבירים מוסמכים ומומלצים. לאחר מכן, תוודאו שלמדביר שלכם יש הסמכה של מדביר מוסמך. אם לא, כמובן שיהיה מומלץ לעבור למדביר הבא שכן יכול להציג בפניכם הסמכות נדרשות.

 

ג'ל רעיל

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

ישנם נתחי בשר רבים ומגוונים, המתאימים לצורות הכנה שונות ולמאכלים שונים. נתחים מסוימים יתאימו יותר להכנת המבורגר למשל, בשל טעמם…
משחקי המחשבה - העולם המורכב של המנטליסט

משחקי המחשבה - העולם המורכב של המנטליסט

עולם המנטליזם זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. לעלייה הזו יש כמה סיבות, אולם בראש ובראשונה זו היכולת של המנטליסט לחשוף…
4 טיפים לעיצוב מארזי שוקולד ליום הולדת

4 טיפים לעיצוב מארזי שוקולד ליום הולדת

מארזי שוקולד נחשבים מאז ומתמיד כמתנה מושלמת שניתן להעניק לכל יום הולדת. בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים שחלים על החברה…
השימוש במסרים סאבלימינליים במנטליזם חושי

השימוש במסרים סאבלימינליים במנטליזם חושי

בתחום המנטליזם, שבו אשליה ותפיסה משתלבות זה בזה, השימוש במסרים סאבלימינליים הפך לכלי מרתק עבור אמני חושים וקהל כאחד. מסרים…
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם