הכירו את סוגי הבשרים המומלצים ביותר לאירוע בשרי

מתכננים לערוך אירוע בקרוב ואתם לא מתפשרים על פחות מקייטרינג בשרי? החלטה מעולה! עכשיו אתם רק צריכים לדעת איזה סוג בשרים הקייטרינג שלכם צפוי להגיש לאורחים.

רגע לפני שתשאלו את בעל הקייטרינג "מה המנה המומלצת על השף?", כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציג בפניכם את סוגי הבשרים המומלצים ביותר לאירוע בשרי, כך שתוכלו להחליט בעצמכם מבלי לבקש

חוות דעת חיצוניות.

הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

סינטה

הנתח המוכר והאהוב ביותר על מרבית האורחים שלכם הוא כנראה סינטה. הסיבה לכך היא שהסינטה הוא נתח דל שומן וגם יש לו טעם מאוד דומיננטי. שילוב שגורם לנו ולרבים אחרים לבחור בו כחביב הבשרים. חשוב מאוד שתשימו לב, אם אתם לא מזמינים קייטרינג ומתכננים להכין את הבשר בעצמכם – תבשלו אותו על אש נמוכה ביותר. כך תוכלו לקבל שחרור מיצים מקסימלי. אבל שימו לב, אם מדובר באירוע רב משתתפים, עדיף שתבחרו באפשרות הצריבה המהירה. זו שתאפשר לכם להביא את הנתח להכנה מהירה מבלי לפגום בטעם ובמרקם שלו. במקרה שכזה, עליכם לבחור נתח דק יחסית, כדי שמידת העשייה שלו תהיה טובה ביותר. אם אתם מזמינים קייטרינג, אתם לא צריכים להתעסק עם כל ההכנות הללו. עליכם רק לזכור שסינטה נחשב למומלץ ביותר לאירוע בשרי.

 

פילה

הבחירה השנייה שלנו ומומלצת לא פחות מקודמתה, היא הפילה. בחרנו בו במקום השני רק בגלל שמדובר בנתח יוקרתי שלא מתאים לכיס של כולם. הפילה הוא נתח שיוצר תחושה רכה מאוד בעת האכילה שלו, כך שרבים אוהבים לאכול אותו באירועים, שכן, אין צורך להתחיל ללעוס אותו באדיקות בזמן שאחד האורחים שואל לשלומכם ולא נותן לכם לאכול בשקט. אם בחרתם להזמין קייטרינג בשרי לאירוע אתם יכולים פשוט לעדכן את בעל הקייטרינג שאתם מעוניינים בפילה. אם אתם עורכים את האירוע בעצמכם, כדאי שתדעו שהטיפול בבשר זה הוא מינימלי. מומלץ להוציא את הסטייק הזה רק לקראת סוף הארוחה, שכן, מדובר בנתח יוקרתי. כזה שעולה יותר בהשוואה לנתחים האחרים שיצוינו כאן.

 

צלעות

אם אתם מתכננים אירוע משפחתי מצומצם ומתכננים לערוך על האש, צלעות זו הדרך לפנק את האורחים שלכם. מדובר בבשר עם שומניות גבוהה יחסית והטעם שלו בהתאם, עדין מאוד. ההמלצה היא לצלות את הצלעות בפרוסות ולא כנתח אחד שלם. ראוי לציין כי יש יתרון גדול שנלווה להחלטה להגיש צלעות – הנתח מאפשר לכם להגיש את הבשר באופן ייחודי ויפה. בזמן ששאר הסטייקים נראים פחות או יותר אותו הדבר, לצלעות יש מראה ייחודי שלא תוכלו למצוא בסינטה, פילה ודומיהם.

לסיכום, אלו היו סוגי הבשר המומלצים ביותר לאירוע בשרי שאתם צריכים להכיר, בין אם אתם עורכים את האירוע בעצמכם או מזמינים קייטרינג בשרי. אנו מאחלים לכם שיהיה בהצלחה ובתיאבון!

 

סטייק אנטריקוט

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

כמה עולה דוכני מזון לאירועים

כמה עולה דוכני מזון לאירועים

אירוע רציני ומושקע תמיד יהיה מורכב מפעילויות שוות, רשימת אורחים כיפיים וזורמים והכי חשוב – אוכל טוב וטעים. אי אפשר…
מהו שולחן שוק ולאיזה אירוע מומלץ להזמינו

מהו שולחן שוק ולאיזה אירוע מומלץ להזמינו

טרנד האוכל הלוהט ביותר באירועים בתקופה האחרונה הוא שולחן השוק. שולחן שוק לוקח את האווירה
שף פיצות לאירועים - איך תלמדו את המתכון המושלם עבורכם

שף פיצות לאירועים - איך תלמדו את המתכון המושלם עבורכם

בתקופה האחרונה, שירותיהם של השפים הפרטיים, ובמיוחד של שפים של פיצות לאירועים, נעשים פופולריים במיוחד.
מתכון לפטיפורים מושלמים למגשי אירוח

מתכון לפטיפורים מושלמים למגשי אירוח

פטיפור היא עוגה קטנה, המוגשת כקינוח בסיום הארוחה.
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם