איך להכין סלט פירות מושקע

בשנת 2020 אין כזה דבר לעשות חצי עבודה. היום כולנו לוקחים כל דבר עד לקצה ומנסים להוציא מעצמנו את המיטב. אפשר לראות את העניין הזה בא לידי ביטוי בימי הולדת למשל, שפעם הסתכמו בחצאי פיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ או עם שוקולד וקצת שירי ילדים ברקע, והיום מדובר על הפקות גרנדיוזיות הכוללות הפעלה, פיצות, נקניקיות בלחמניה, עשרות סוגי חטיפים, בלונים, קישוטים ומה לא. אותו הדבר קורה גם כשמדברים על סלט פירות. בננה, תות ותפוז הם פשוט כבר לא מספיקים, ובמאמר הבא אנחנו נראה לכם איך להכין סלט פירות מושקע שיגרום לכם לענות על הסטנדרטים הגבוהים של עצמכם. יאללה, מוכנים? בואו נתחיל!

 

מה הבעיה בסלט פירות רגיל?

כמובן שאין שום בעיה עם להכין סלט פירות רגיל מכמות של שניים או שלושה פירות, זה טעים, זה בריא, זה מזין ויותר מהכל – זה הכי פשוט להכנה. אולם כמו שכבר הבנו אנחנו כבר ממזמן לא מסתפקים בפשוט ובקל, והיום הסטנדרטים שלנו בכל נושא הרקיעו שחקים.

אז כן, גם כשמדובר על סלט פירות הסטנדרטים הם גבוהים, והתשובה לשאלה איך להכין סלט פירות מושקע לא יכולה להיענות בשום צורה אחרת מאשר – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! משלוח מגש פירות תל אביב | מגשי פירות תל אביב זה הטרנד שאתם חייבים להכיר.

 

איך להכין סלט פירות מושקע

אז איך להכין סלט פירות מושקע? פשוט מאוד. קודם כל, בואו לא נתבלבל – אנחנו לא זורקים את הבננה התות והתפוז ממקודם לשום מקום. להיפך – הם יהיו הבסיס לסלט הפירות המושקע שלנו.

בנוסף אליהם הצטיידו גם בקיווי, אננס, תפוחי עץ, תמרים, קלמנטינות, אפרסמון, תאנים, צימוקים, אגוזי פקאן מסוכרים, משמשים מיובשים ואגסים. כבר נראה טוב יותר, נכון?

 

קניתי את כל הפירות – מה עכשיו?

עכשיו חותכים את הפירות בגודל שרוצים. אנחנו באופן אישי מעדיפים את סלט הפירות שלנו קצוץ דק דק כך שבכל ביס מקבלים את כל הפירות – אבל הדבר הזה הוא ממש לא חובה, ויש בהחלט אפשרות שתחתכו בצורה גסה יותר את הפירות. שימו לב להצטייד גם במיץ תפוזים סחוט טרי, סוכר חום וקינמון שיהוו את התיבול והמיץ של סלט הפירות המושקע שלנו.

אחרי שחותכים את הכל ומוסיפים את הסוכר והקינמון, נותנים לפירות לשהות במיץ המתוק במשך כשעה, ולאחר מכן מוסיפים את הפקאנים ומגישים. יאמי!

 

ומי שמעדיף לא להתעסק בחיתוכים והכנות?

מי שמתעצל או פשוט מעדיף לא להתעסק עם המטבח, יכול להשתמש בשירותים של חברת טנא מתוק. חברת טנא מתוק מספקת משלוחים ותמנע מכם את כל עבודת הקנייה, החיתוך, הערבוב, ההשהייה, ההגשה וכמובן הניקיון של כל הכלים. אז אם אתם מארחים בקרוב או בא לכם להתפנק עם פירות טעימים – טנא מתוק היא הפתרון המושלם בשבילכם. בתאבון ותהנו!

כוסות עם פרות

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

מתכון לארוחה רומנטית שכל אישה תאהב

מתכון לארוחה רומנטית שכל אישה תאהב

מערכות יחסים הן למעשה הנכסים הכי חשובים בחיינו. בין אם מדובר במערכת יחסים זוגית
מתכון לבולונז עם יין איכותי

מתכון לבולונז עם יין איכותי

חשקה נפשכם בפסטה בולונז ובמקרה יש לכם גם יין אדום איכותי בבית אנו ממליצים לכם
טכניקות אפייה מיוחדות שכדאי להכיר

טכניקות אפייה מיוחדות שכדאי להכיר

עולם האפייה מאז ומעולם משך אתכם?
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם