אילו אירועים מצריכים שף פרטי

אם כבר יצא לכם להפיק אירוע בעבר, אתם בוודאי יודעים לומר שאחד מהדברים הכי מסובכים שיש זה לבחור את האוכל. לכן הגיע הזמן שתדעו: היום, כשעושים אירועים, לא תמיד חובה לפנות רק אל חברת קייטרינג גדולה, כי גם שף פרטי יוכל לתת לכם שירות נהדר, אז למה שלא תבדקו את האפשרות הזאת לעומק?

 

איזה אוכל תרצו להגיש לאורחים?

עוד לפני שננסה להבין לאיזה שף פרטי כדאי לכם להתקשר, כדאי יהיה לחשוב על סגנון האוכל שתרצו להגיש לאורחים שלכם. זה לא משנה אם מדובר על אירוע חברה חשוב או שאולי מדובר על חתונה קטנה ומיוחדת. מה שבטוח זה שקייטרינג בוטיק זו בחירה נהדרת, כי מי מהאורחים שלכם לא ישמח לאוכל אוכל טעים, מושקע ומיוחד? כשפונים לשף פרטי אפשר למצוא אינספור תפריטים מוכנים שביניהם ניתן לבחור, ובנוסף, יש אופציה גם להרכיב תפריט בהזמנה אישית. לכן, גם אם יש לכם חלום להגיש לאורחים שלכם אוכל מאוד מיוחד וספציפי – שף פרטי הוא הבחירה הנכונה.

 

איך תחליטו לאיזה שף פרטי כדאי לכם לפנות?

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבשנים אחרונות יש יותר ויותר אנשים שמציעים שירותי הכנת אוכל לאירועים. לא מעט אנשים למדו בישול במסגרות כאלה ואחרות, והיום, אם תעשו חיפוש, תמצאו שף פרטי כמעט בכל פינה בישראל. עם זאת, האם כל מי שמגדיר את עצמו כשף פרטי באמת יוכל להתאים לכם? והאם כל אחד יכין את האוכל הכי טוב שיש לאירוע שלכם? התשובה היא כמובן לא. לכן נשאלת השאלה: איך בוחרים את האדם שיהפוך את האירוע המיוחד שאתם עושים בקרוב לחוויה קולינרית מהממת? זה ברור שאין כאן מקום לטעויות ולכן רצוי לפנות רק אל שף:

  • שיש לו ניסיון מאירועים קודמים
  • שיש לגביו כמה שיותר המלצות מלקוחות שיצאו מרוצים
  • שמגיש תפריט שמוצא חן בעיניכם
  • שייתן לכם מענה כולל לכל מה שקשור לאוכל, כולל כלי הגשה וכדומה

לכן חשוב לברר את כל הפרטים מראש, כי הרעיון הוא לבחור את השף הכי טוב שיש ולדעת שהגשתם לאורחים שלכם באירוע אוכל שאי אפשר למצוא בכל חגיגה אחרת.

 

כמה תשלמו על שירותיו של השף?

זה לא משנה אם אתם מתכננים היום את החתונה שלכם, שחיכיתם לה כל החיים, או כל אירוע אחר. מה שבטוח זה שאתם עובדים עם תקציב שהחלטתם עליו מראש, כי אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם עלויות מאוד גבוהות. זו הסיבה שבגללה כשאתם מחפשים לכם שף פרטי לאירוע, כדאי יהיה לבדוק גם איזה מחירים הוא גובה. לא תמיד השף שיגבה מכם את המחיר היקר ביותר בשוק יכין את האוכל הכי טעים או יגיש אותו בצורה אלגנטית יותר ולכן כדאי להשוות מחירים.

צילחות

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

הכירו את הספקים שיקפיצו את המסיבה שלכם

הכירו את הספקים שיקפיצו את המסיבה שלכם

תכנון מסיבה מוצלחת דורש תשומת לב רבה לפרטים, החל מהמוזיקה והאוכל ועד לעיצוב והאווירה. אחד האלמנטים החשובים ביותר במסיבה הוא הספקים. בחירת…
כמה עולה דוכני מזון לאירועים

כמה עולה דוכני מזון לאירועים

אירוע רציני ומושקע תמיד יהיה מורכב מפעילויות שוות, רשימת אורחים כיפיים וזורמים והכי חשוב – אוכל טוב וטעים. אי אפשר…
הכירו את סוגי הבשרים המומלצים ביותר לאירוע בשרי

הכירו את סוגי הבשרים המומלצים ביותר לאירוע בשרי

מתכננים לערוך אירוע בקרוב ואתם לא מתפשרים על פחות מקייטרינג בשרי? החלטה מעולה! עכשיו אתם רק צריכים לדעת איזה סוג…
מהו שולחן שוק ולאיזה אירוע מומלץ להזמינו

מהו שולחן שוק ולאיזה אירוע מומלץ להזמינו

טרנד האוכל הלוהט ביותר באירועים בתקופה האחרונה הוא שולחן השוק. שולחן שוק לוקח את האווירה
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם