טייק אווי קורונה – משלוחי אוכל בתל אביב המחירון המלא

בעוד שכולנו מנסים כמה שיותר להסתגר בבתים בכדי לא להפיץ את נגיף הקורונה, אנחנו גם לא שוכחים להתקשר לשירותי טייק אווי, שירותי משלוחי אוכל ועוד. אז מה הם המחירים עבור משלוחי מנות טעימות בימי הנגיף, שכבר נמאס לנו להזכיר את השם שלו?

כולנו אוהבים לאכול, וזה במיוחד הורגש בימי הסגר הראשוני של תחילת פרוץ המגפה. בעוד שאנשים רבים בימינו נשארים בבתיהם בגלל ובעקבות נגיף הקורונה, אנחנו לא מפסיקים לראות ברחובות העיר שליחי אוכל ומזון מהיר, כולל שליחים על קורקינטים, אופניים וקטנועים. לפעמים גם מכוניות פרטיות. אז כמה יעלה משלוח אוכל בתל אביב? להזמנת משלוח בתל אביב לחץ כאן כעת.

 

משלוחי אוכל בתל אביב | אוכל מהיר בת"א

רעבים באמצע הלילה ומחפשים לנשנש משהו? אולי בכלל מעוניינים בשירות טייק אוויי קורונה באמצע הצוהריים? בין אם כך או כך, על רוב שירותי משלוחי האוכל אתם בדרך כלל תשלמו את אותם המחירים, עם סטיות של כמה שקלים לפה או לשם.

כך יוצא למשל, שאם תרצו ששליח של וולט יגיע לביתכם, תצטרכו לשלם 16 ₪ בממוצע עבור משלוח של אוכל. כמובן, חשוב לציין כי בדרך כלל, אנשים בוחרים להעניק טיפ גדול יותר מאשר אותו סכום שחברת השליחויות גובה.

 

מתי מומלץ להשאיר טיפ גבוה יותר לשליח האוכל של חברת משלוחים בת"א?

למשל, אם הזמנתם ארוחה מאוד גדולה ובעבור מספר גדול של אנשים, חשוב מאוד לקחת בחשבון שהשליח עבד קשה יותר, היה לו קשה יותר להגיע אליכם (בגלל כמויות האוכל), המשקל בזמן הנסיעה שלו היה רב יותר וכדומה.

במילים אחרות, מה שאנחנו מתכוונים להגיד זה דבר כזה: אם הזמנתם כמות גדולה של מטעמים ועבור מספר גדול של אנשים, כדאי תמיד לתת עוד כמה שקלים לשליח. וכשמדברים על שליחים, חשוב להזכיר שליחים מקצועיים כמו חברת דיל דליברי – משלוחי אוכל בתל אביב ובמרכז.

 

משלוחי אוכל מהירים בתל אביב – מקצוענות זה שם המשחק!

מעוניינים במשלוח מהיר עד כמה שיותר? אך ורק מקצועני שליחויות, אתם מוזמנים לבקר באתר החברה עוד היום. נעבור הלאה, כמה יעלה לנו משלוח אוכל שאינו עובר דרך חברת שליחויות? אם תרצו, תוכלו להזמין משלוחי אוכל בתל אביב דרך המסעדות עצמן, ובמקרה זה בדרך כלל יהיה צורך להוסיף דמי משלוח של 10%.

כך יוצא, שאם הזמנתן אוכל ב-150 ₪, יהיה מומלץ להשאיר טיפ משלוח של 10 ₪ ועד 15 ₪. רוצים לפרגן ביותר? על הכיפק. בכל מקרה, בין אם תזמינו את האוכל התל אביבי שלכם דרך חברת משלוחים כזאת או אחרת, המחירים בדרך כלל יהיו דומים, מה שמשאיר לנו לייחס חשיבות ענקית למקצועיות חברת השליחויות. אתם לא מעוניינים שהאוכל שלכם יגיע קר, מעוך ובאיחור, נכון? אלו בדיוק הדברים שלא תראו אצל חברת דיל דליברי – שליחויות אוכל ומשלוחים במרכז! בהצלחה!

שליח מקצועי

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם