מה עדיף – שאריות או אוכל מיוחד לכלבים?

כמעט כל הכלבים אינם בררנים בלשון המעטה בקשר למה שהם מכניסים לפה. הם יקפצו מאושר כל פעם מחדש למראה ארוחה, וינעצו את שיניהם באותה מנה יום יום. החיבה המופגנת של כלבים לאוכל, והעובדה שבעליהם רואים אותם כחלק מהמשפחה, גורמת לעיתים קרובות להאכלה של הכלב המשפחתי בשאריות, ולא במזון כלבים ייעודי. במאמר זה נפרט על היתרונות של אוכל מיוחד לכלבים.

 

מה ההבדל בין שאריות לאוכל לכלבים?

כלבים אשר ניזונים משאריות משולחן האוכל של הבעלים, עלולים להיות חשופים למגוון של בעיות בריאותיות. עצמות עוף למשל, אשר ניתנות לכלבים פעמים רבות, עשויות לגרום לפגיעה בחך הכלב, בגלל שריטה משברי עצם. מאכלים אחרים המשולבים בשולחן המשפחתי, עשויים להיות לא פחות מקטלניים לכלב, כאשר דוגמאות ידועות לכך הן שוקולד וענבים. נוסף על הסיכון המיידי, האוכל האנושי פשוט אינו מתאים תזונתית לכלבים. הכלבים הם טורפים, והתזונה שלהם חייבת להתבסס בראש ובראשונה על בשר וחלבונים. הארוחות של בני האדם, עם שפע הפחמימות, התבלינים והשמן, עשויות להשפיע לרעה על בריאות הכלב, ולגרום לתופעות כמו חוסר אנרגיה, נשירת שיער ועוד.

 

היום אפשר לרכוש אוכל לכלבים בלי לצאת מהבית

חשוב למצוא חנות כמו ANIMAL SHOP לקנות אוכל לכלבים. כאשר רוכשים אוכל לכלבים באנימל-שופ, נהנים ממגוון מוצרים עצום, ומסיוע של צוות מקצועי ובעל ידע שיוכל לסייע לכם להתאים לכלבכם את הארוחה המושלמת. הייעוץ על סוג המזון המושלם לכלבכם כרוך בהיכרות עם הכלב, עם מאפייני הפעילות שלו, עם טעמו האישי במזון, ומצבו הבריאותי הנוכחי. היום, אפשר גם לבצע את הרכישה עצמה של המזון לכלב בלי לצאת מהבית כלל, כאשר חנויות רבות מתחילות שירות מכירות אינטרנטי בכתובת ייעודית כמו https://www.animalshop.co.il. הבחירה בשאריות במקום במזון איכותי, נובעת פעמים רבות מחיבה לכלב. אתם רוצים לתת לו את האוכל שאתם אוהבים, ומאחר ולא היה עולה על דעתכם לאכול מזון לכלבים, אתם מרגישים רע לא לשתף אותו בארוחות המשפחתיות שלכם. זכרו, הכלב הוא אמנם חבר קרוב, אבל הוא רחוק מכם בצרכים התזונתיים שלו, ועליכם כבעלים להיות מודעים לכך, ולספק לו את מה שהוא צריך בשביל בריאותו.

 

איך הכלב יראה לכם שהוא נהנה מהתזונה החדשה?

בעלים רבים יודעים לחוש את רגשות הכלב שלהם באופן ישיר, כאשר הם לעיתים קרובות לא יודעים להסביר איך הם יודעים, הם פשוט יודעים. לאחר המעבר לתזונה נכונה יותר, של אוכל מיוחד ואיכותי לכלבכם, אתם פשוט תוכלו לחוש את הכרת הטובה של כלבכם. מערכת העיכול שלו לא תצטרך לעמול זמן ארוך על פירוק מזון אשר אינו מיועד לו, והאנרגיה שתתפנה כתוצאה מכך תאפשר לו להיות פעיל יותר, מלא אנרגיה ושמח. בנוסף, התזונה הייעודית תהיה לו טעימה יותר, ותרגש אותו כל ארוחה מחדש.

גור כלבים

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם