חלקי חילוף למעשנות וגרילי גז

גרילי גז ומעשנות הם אביזרים שימושיים מאוד למי שחובב בשר. באמצעות גריל גז ומעשנה ניתן להכין בבית בשרים שונים בצורה הרבה יותר חווייתית. גרילי גז מאפשרים הכנה של בשר בצורה מתקדמת יותר, ומעשנות לוקחות את זה בכלל לשלב הבא, עם חוויית טעמים ייחודית. המוצרים הללו אמינים, אך גם הם, כמו מוצרים רבים, זקוקים לתחזוקה, שכוללת בין היתר שימוש בחלקי חילוף.

 

שימוש בחלקי חילוף

גרילי גז ומעשנות הם מוצרים מענף הבישול והצלייה. באמצעותם ניתן להכין בשרים בצורה הרבה יותר מתקדמת מאשר אפשר במטבח הביתי. תנור ומחבת למשל, לא יכולים להשתוות אל יכולות הצלייה שיש לגריל גז, או ליכולות העישון של המעשנה, שמעניקים טעמים עשירים ועמוקים לבשר. למרות שמדובר בשני מוצרים אמינים, גם גריל גז וגם מעשנה זקוקים לתחזוקה שוטפת.

חלק מהתחזוקה הזאתי כוללת שימוש בחלקי חילוף שונים. בדיוק כמו שרכב זקוק מדי פעם להחלפה של חלק מסוים כדי שהוא ימשיך לעבוד בצורה טובה, כך גרילי גז ומעשנות זקוקים להחלפה כזו. הסיבות להחלפה יכולות להיות שחיקה, שימוש לא נכון שהוביל לפגיעה או תקלה מסוימת במוצר. ניתן למצוא ולראות את חלקי החילוף השונים באתר http://www.grill.co.il.

 

רשת צלייה

רשת צלייה היא אחד החלקים המוכרים ביותר בגריל. כאשר אתם פותחים גריל עם מכסה, אתם יכולים מיד להבחין ברשת הזאת, שעשויה ממתכת. על הרשת הזאת שמים את הבשר, או את המזון שמעוניינים להכין בגריל. לכל גריל מכל סוג יש רשת צלייה. גם למנגלים חד פעמיים וגם למנגלים רב פעמיים שאינם מתבססים על גז יש רשת כזאת, שהכרחית לתהליך הצלייה.

מתחת לרשת הצלייה נמצאים המבערים, והיא זאת שסופגת את רוב החום שמשתחרר מהם. לכן, רשת צלייה עשויה לעבור הליך של שחיקה, למרות העמידות הגבוהה שלה. בנוסף, ניקוי לא מספק של הרשת הזאת לאחר הכנת הבשר הופך אותה לכזאת שלא ראוי לצלות עליה בשר.

 

מבערים

מבערים נמצאים מתחת לרשת הצלייה, ודרכם יוצאת האש מגריל הגז. מבערים יכולים לעבור תהליך איטי של שחיקה בעקבות שימוש, אך הם עשויים להתקלקל גם אם לא דואגים לטפל בהם בצורה נכונה בזמן החורף.

 

ערכת הצתה

ערכת הצתה היא ערכה הכוללת מספר חלקים, שבאמצעותם יכולה להתרחש בעירה בתוך מנגל הגז. גם הערכה הזאת יכולה להישחק בעקבות שימוש, להינזק ממזג אוויר חורפי או לא לעבוד בעקבות תקלה כלשהי באחד החלקים שמרכיבים את הערכה.

 

מד חום לעשנה

אחד העקרונות החשובים ביותר בעת הכנת בשר במעשנה היא עישון שלו בטמפרטורות מדויקות. לרוב, העישון מתבצע בין 80 מעלות ל-130 מעלות. את הטמפרטורה ניתן לדעת באמצעות מד חום למעשנה. אם מד החום מפסיק לעבוד, או מראה על מספר מעלות שאינו הגיוני, זה אומר שהגיע הזמן להחליף אותו, כדי לבצע את העישון על הצד הטוב ביותר.

גריל גז

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

ככה תשמרו על בקבוק מים קר בזמן ריצה

ככה תשמרו על בקבוק מים קר בזמן ריצה

המקרה הבא ידוע ומוכר לכולנו. שתיית מים חשובה מאוד בישראל ובעיקר בקיץ החם. כמעט כולנו נוטים לקחת איתנו בקבוק מים…
הכירו את היעד המושלם להשכרת רכבי יוקרה

הכירו את היעד המושלם להשכרת רכבי יוקרה

נהיגה ברכבי יוקרה הייתה חלום רחוק של רבים מאתנו עד לא מזמן. שכן, השכרת רכבים מסוג זה הייתה נחשבת לעניין…
3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

ישנם נתחי בשר רבים ומגוונים, המתאימים לצורות הכנה שונות ולמאכלים שונים. נתחים מסוימים יתאימו יותר להכנת המבורגר למשל, בשל טעמם…
משחקי המחשבה - העולם המורכב של המנטליסט

משחקי המחשבה - העולם המורכב של המנטליסט

עולם המנטליזם זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. לעלייה הזו יש כמה סיבות, אולם בראש ובראשונה זו היכולת של המנטליסט לחשוף…
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם