משחקי המחשבה – העולם המורכב של המנטליסט

עולם המנטליזם זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. לעלייה הזו יש כמה סיבות, אולם בראש ובראשונה זו היכולת של המנטליסט לחשוף עבורנו את מה שנסתר. לכולנו יש רצון לגעת בעולם שנמצא מעבר, והתחושה במופעי מנטליזם היא שזה בדיוק מה שקורה. אם אתם עוד לא מכירים את העולם הזה לעומק, אנחנו כאן כדי לספר לכם הכל על העולם הפנימי של המנטליסט.

 

מנטליזם

מנטליסט או אמן חושים כפי שהוא ידוע יותר, הוא איש מקצוע שמתמחה בגילוי וניתוח סיטואציות חושיות ומנטליות. גילוי מחשבות, רגשות או חשיפת מה שנמצא אצלנו פנימה יכול להישמע כמו דבר מפחיד, אולם במופעי מנטליזם עד כמה מדובר על חוויה מהנה, ובמקרים רבים גם קלילה. הגילויים הללו לא הולכים להביך את המשתתפים אלא להפך, ליצור פתיחות מיוחדת שאין בשום מקום אחר.

מופעי קוסמות הם דבר שכולנו מכירים, אך חשוב להבין שיש הבדל תהומי בין מופעי קוסמות לבין הופעות של אמן חושים. הקוסם מבצע מעשים שלא ברור איך הם מתרחשים בעזרת טכניקות מיוחדות, זריזות ידיים וכלים. כל מי שיחזיק בסט הכלים הללו יוכל לבצע את הקסמים. מנגד, המנטליסט לא מנסה להסתיר מאיתנו את הדרך שבה הוא מגלה את הדברים, ובמקרים רבים להפך.

 

שפת גוף

הכלי הראשון שבו כל מנטליסט משתמש היא שפת גוף. כל אחד יודע שהגוף שלנו משדר אותו לסובבים אותנו. זה יכול להיות בדרך בה אנחנו מדברים, תנועות הידיים ועוד שלל מעשים שהגוף שלנו מבצע חלקם בלי שאנחנו יודעים. ניתוח נכון של שפת גוף יכול לעזור לנו לגלות הרבה מאוד על מי שנמצא מולנו, וזה בדיוק מה שקורה במופעי מנטליזם.

המנטליסט מנתח את שפת הגוף של מי שנמצא מולו וכך מגיע לגילוי של הרבה מאוד דברים. במבט לאחור גם אתם תוכלו להבין כיצד המנטליסט הצליח להגיע לאותן תובנות בעזרת שפת גוף בלבד, אולם מה שמייחד את המנטליסט זו היכולת שלו להגיע לאותן תובנות בזמן אמת.

 

אינטואיציה

הכלי השני שנמצא בארגז הכלי של כל אומן חושים זו אינטואיציה. אינטואיציה היא משהו שיש לכל אחד מאיתנו, וגם אם לא נודה בכך, רבות מההחלטות שלנו מתקבלות על בסיס אינטואיציה. לא תמיד נוכל להסביר בצורה רציונלית את אותן החלטות, אך מה שקבע זו האינטואיציה. גם כאן מה מאפיים את המנטליסט זו אינטואיציה בריאה שמאפשרת לו להגיע לחקר האמת בצורה מלאה.

 

לסיכום

מנטליסט או אומן חושים הוא מי שמסוגל לחשוף אמיתות או מחשבות בעזרת שפת גוף ואינטואיציה. המנטליסט לא עושה שימוש בכלים שלא נמצאים מול העיניים שלכם, אבל הוא מחזיק ברגישות מיוחדת שלרוב האנשים אין. מופע של מנטליסט ישאיר אתכם פעורי פה דווקא בשל העובדה שהוא לא משתמש בכלים מיוחדים כדי להגיע לחקר האמת ולחשוף את המחשבות של המשתתפים.

מופעי קסם

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

ישנם נתחי בשר רבים ומגוונים, המתאימים לצורות הכנה שונות ולמאכלים שונים. נתחים מסוימים יתאימו יותר להכנת המבורגר למשל, בשל טעמם…
4 טיפים לעיצוב מארזי שוקולד ליום הולדת

4 טיפים לעיצוב מארזי שוקולד ליום הולדת

מארזי שוקולד נחשבים מאז ומתמיד כמתנה מושלמת שניתן להעניק לכל יום הולדת. בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים שחלים על החברה…
השימוש במסרים סאבלימינליים במנטליזם חושי

השימוש במסרים סאבלימינליים במנטליזם חושי

בתחום המנטליזם, שבו אשליה ותפיסה משתלבות זה בזה, השימוש במסרים סאבלימינליים הפך לכלי מרתק עבור אמני חושים וקהל כאחד. מסרים…
3 מוצרים שאתם חייבים להכיר: מגשים שעושים מצב רוח!

3 מוצרים שאתם חייבים להכיר: מגשים שעושים מצב רוח!

רבים מאתנו מחפשים בימים טרופים אלה, מוצרים שיגרמו להם להרגיש יותר טוב. יש מי שבוחרים לרכוש מוצרי חשמל מפנקים או…
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם