ככה תשמרו על בקבוק מים קר בזמן ריצה

המקרה הבא ידוע ומוכר לכולנו. שתיית מים חשובה מאוד בישראל ובעיקר בקיץ החם. כמעט כולנו נוטים לקחת איתנו בקבוק מים לעבודה, או לריצה ופעילות גופנית על מנת לשמור על כמות נוזלים נאותה בגוף וכמובן כדי להרוות את צימאונינו. אין דבר שמרווה צימאון כמו מים קרים אך הרבה פעמים עד שאנו פותחים את הבקבוק ושותים המים מאבדים מקרירותם ואף מתחממים מאוד מהר. רוצים לדעת איך לשמור על בקבוק מים קר? קראו וגלו.

 

הקפאה

שיטה מוכרת וותיקה היא לדאוג להקפיא את בקבוק המים אותו אנו לוקחים איתנו לריצה או לעבודה. כמובן שאנחנו צריכים להיות מסודרים מספיק כדי לזכור לשים את בקבוק המים במקפיא כמה זמן לפני שאנו מתכננים לרוץ או ללכת לעבודה. בנוסף חשוב לוודא שהבקבוק שבו אנו שמים את המים הוא בקבוק שניתן להכניס למקפיא על מנת שלא ייגרם נזק. מצד שני, אם אנו מקפאים את הבקבוק לעיתים לוקח זמן עד שהקרח נמס וניתן להנות מהמים הקרים.

הקפאה

לקנות כשצמאים

כמעט בכל מקום אפשר לקנות שתייה קרה ובהרבה מקומות ישנם אפילו מכונות לממכר של מים בלבד. אז אפשר במקום לדאוג מראש, לרכוש בקבוק מים כשצמאים לאחר הריצה או במהלכה. כך אנו מבטיחים לעצמינו בקבוק מים קר בלי לדאוג לכך מראש ובטמפרטורה נוחה לשתייה ולרוויה. יחד עם זאת רכישת בקבוק ושימוש חד פעמי בו, מזיקה לסביבה וגם פחות כלכלית לנו כי אנו מוציאים הרבה כסף על שתייה.

 

בקבוק רב פעמי

אחד הפתרונות המשתלמים ביותר למי שרוצה בקבוק מים קר הוא לרכוש בקבוק רב פעמי אשר גם חוסך לנו כסף כי לא צריך לרכוש כל פעם וגם מסייע לסביבה כי אנו חוסכים בבקבוקי פלסטיק. בקבוק רב פעמי יכול להיות מחומרים רבים החל מפלסטיק וכלה במתכת. כדי להבטיח שהמים יישארו קרים ומרעננים נוודא כי אנו רוכשים בקבוק מים שומר קור.

בקבוקים אלו מאפשרים שמירה על טמפרטורת המים לאורך זמן וכך ניתן להנות ממים קרים לאורך היום בלי לדאוג להקפיא את הבקבוק או לחפש היכן לקנות בקבוק מים כשצריך.

בקבוק רב פעמי

אז מה עדיף?

ללא ספק, מה שהכי יחסוך לנו בכסף, בזמן ובפעולות זה רכישת בקבוק רב פעמי ששומר על הקור. ניתן לרכוש בקבוקים כאלו בהמון מקומות וגם אם העלות אינה זולה, הרי שזה חוסך לנו הרבה בהמשך מבחינה כספית. בנוסף, המים נשמרים רעננים וקרירים כך שאנו יכולים להנות ולשתות לאורך היום בלי להתבאס שהמים נהיו שוב חמים.

חברת לאקן מספרד החלה לייצר בקבוקים רב פעמיים עוד בשנת 1912 ועד היום מובילה בתחום. מומלץ להיכנס לאתר של חברת לאקן כדי להתרשם ממבחר בקבוקים שישמרו על המים שלכם קרירים וטריים ומחיריהם.

ככה תשמרו על בקבוק מים קר בזמן ריצה

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

נמאס לכם להכין בשר בכיריים? תתקדמו לגריל גז מקצועי

נמאס לכם להכין בשר בכיריים? תתקדמו לגריל גז מקצועי

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים עוברים ממנגלי פחמים מסורתיים לגרילי גז מודרניים. השינוי הזה לא מפתיע, בהתחשב ביתרונות הרבים שגרילי…
הכירו את היעד המושלם להשכרת רכבי יוקרה

הכירו את היעד המושלם להשכרת רכבי יוקרה

נהיגה ברכבי יוקרה הייתה חלום רחוק של רבים מאתנו עד לא מזמן. שכן, השכרת רכבים מסוג זה הייתה נחשבת לעניין…
3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

3 נתחי בשר מדהימים שאתם חייבים להכיר!

ישנם נתחי בשר רבים ומגוונים, המתאימים לצורות הכנה שונות ולמאכלים שונים. נתחים מסוימים יתאימו יותר להכנת המבורגר למשל, בשל טעמם…
משחקי המחשבה - העולם המורכב של המנטליסט

משחקי המחשבה - העולם המורכב של המנטליסט

עולם המנטליזם זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. לעלייה הזו יש כמה סיבות, אולם בראש ובראשונה זו היכולת של המנטליסט לחשוף…
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם