כמה עולה דוכני מזון לאירועים

אירוע רציני ומושקע תמיד יהיה מורכב מפעילויות שוות, רשימת אורחים כיפיים וזורמים והכי חשוב – אוכל טוב וטעים. אי אפשר לתכנן אירוע שאנחנו מצפים שאורחים ייהנו בו מבלי לפנק אותם במזון שווה, שכל אחד יאהב וישלים להם את החוויה מהאירוע. אז כמה בעצם עולה להשכיר דוכני מזון לאירועים? במאמר זה נסביר על הקונספט הזה וניתן דוגמאות לדוכני מזון שווים.

 

דוכן סחלב לאירועים

סחלב הוא משקה מפנק וטעים שאין הרבה אנשים שלא ישמחו לקבל, בעיקר אם הוא חלק מהאירוע שלכם בתצורת דוכן מזון חופשי לכולם. סחלב חם הוא פינוק כיפי לימי החורף אך גם בין העונות, והוא ישתלב מעולה עם האירוע שלכם. דוכן הסחלב כמובן יגיע עם כל התוספות השוות.

 

דוכן מלוואח

אם בא לכם באמת להפתיע את האורחים שלכם, דוכן מלוואח הוא הדרך לעשות את זה. מדובר בדוכן טעים ומפתה שכל האורחים שלכם יעמדו בתור בשבילו, תוכלו לכלול בו תוספות טעימות למלוואח וכולם יסתובבו באירוע שלכם עם פינוק מלוח וטעים ביד.

 

דוכן פנקייקים

מי לא אוהב פנקייקים? מי שזה לא יהיה, הוא כנראה לא יהיה באירוע שלכם. דוכן פנקייקים הוא פינוק רציני עבור האורחים שלכם והמשתתפים באירוע, ותוכלו לבחור תוספות מיוחדות עבורו, גם התוספות הרגילות אבל גם תוכלו לבחור תוספות מפנקות ומיוחד כמו מקופלת, נוטלה, שוקולד לבן, בוטנים מסוכרים, רטבים משגעים ועוד ועוד! כל האורחים שלכם יעופו על דוכן פנקייק באירוע שלכם, בין אם הוא אירוע חברה, בר מצווה או בת מצווה, או פשוט חגיגה משפחתית גדולה.

 

דוכן פופקורן

אין יותר קלאסי מדוכן פופקורן באירועים. הפופקורן הוא ממזמן כבר לא רק חטיף שנהנים ממנו רק בקולנוע, הוא סנסציה בינלאומית ויש כאלו שמעדיפים אותו על פני הרבה סוגים שונים של חטיפים מלוחים. דוכן פופקורן באירוע שלכם הוא פתרון מעולה לצד המלוח של האירוע, שיאזן קצת את המתוק. פופקורן הוא חטיף שקל לאכול בעמידה, בישיבה, תוך כדי צפייה או משחק, כך שיתאים לכל סוג אירוע שאתם מתכננים. את דוכן הפופקורן ועוד רבים וטובים תוכלו למצוא באתר של דוכני מזון לאירועים – מעטפת.

 

דוכן צמר גפן מתוק

עוד קלאסיקה מצוינת, דוכן צמר גפן מתוק הוא תוספת מושלמת לאירוע, בעיקר אם יקחו בו חלק ילדים, אך גם מבוגרים. צמר גפן מתוק הוא פינוק כיפי כשמסתובבים ביריד או בפארק, ועכשיו גם האירוע שלכם יוכל להרגיש כמו יריד שווה עם צמר גפו מתוק במגוון טעמים וצבעים. כל בר מצווה, יום הולדת ואפילו חתונה מגניבה ישודרגו בעזרת דוכן שכזה.

 

לסיכום

כל אירוע רציני שמכבד את עצמו ישקיע בדוכני מזון שווים – ועם האופציות שקיימות היום אתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים שלכם יעופו על הדוכנים שתביאו להם ורק ירצו עוד. בחרו דוכני מזון מחברה מהימנה עם מגוון גדול של אפשרויות, לאירוע מושלם וכיפי.

שתפ/י מתכון בקליק

תוכן עניינים
asael
אתר זה מציג שלל מתכונים מהמטבח של ברכה. בין היתר תוכלו למצוא מתכונים לבשר ועוף, תוספות, קינוחים ועוד.

רוצה לשתף מתכון אצל ברכה ? השאיר/י פרטים

מתכונים רלוונטיים

לא נמצאו מתכונים רלוונטיים

מאמרים רלוונטיים

הכירו את הספקים שיקפיצו את המסיבה שלכם

הכירו את הספקים שיקפיצו את המסיבה שלכם

תכנון מסיבה מוצלחת דורש תשומת לב רבה לפרטים, החל מהמוזיקה והאוכל ועד לעיצוב והאווירה. אחד האלמנטים החשובים ביותר במסיבה הוא הספקים. בחירת…
הכירו את סוגי הבשרים המומלצים ביותר לאירוע בשרי

הכירו את סוגי הבשרים המומלצים ביותר לאירוע בשרי

מתכננים לערוך אירוע בקרוב ואתם לא מתפשרים על פחות מקייטרינג בשרי? החלטה מעולה! עכשיו אתם רק צריכים לדעת איזה סוג…
מהו שולחן שוק ולאיזה אירוע מומלץ להזמינו

מהו שולחן שוק ולאיזה אירוע מומלץ להזמינו

טרנד האוכל הלוהט ביותר באירועים בתקופה האחרונה הוא שולחן השוק. שולחן שוק לוקח את האווירה
שף פיצות לאירועים - איך תלמדו את המתכון המושלם עבורכם

שף פיצות לאירועים - איך תלמדו את המתכון המושלם עבורכם

בתקופה האחרונה, שירותיהם של השפים הפרטיים, ובמיוחד של שפים של פיצות לאירועים, נעשים פופולריים במיוחד.
רוצים לשאול את ברכה שאלה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם